מדיניות החלפה או החזרה

במידה ולקוח מעוניין להחליף את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני info@belux.co.il תוך 7 יומים מיום קבלת המוצר.

על הלקוח להשיב את המוצרים לכתובת אותה תמסור החברה, בתוך 3 ימים ממועד מתן ההודעה. 

 

במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני info@belux.co.il תוך 48 שעות ממועד קבלת ההזמנה.

 על הלקוח להשיב את המוצרים לכתובת אותה תמסור החברה, בתוך 3 ימים ממועד מתן ההודעה. 

החברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת המוצרים את הסכום ששולם על ידו, באם בחר הלקוח לבצע הרכישה בכרטיס אשראי, בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים.

 

החזרת או החלפת המוצר כפופה לכך שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש או התאמות אישיות עבור הלקוח וכל עוד לא נותקה התגית\תווית מן המוצר והמוצר באריזתו המקורית ובארגז שבו סופק. בכפוף לתנאים המפורטים לעיל החברה תספק החזר כספי עבור המוצרים שנרכשו לא כולל דמי משלוח.

 

למען הסר ספק, לאחר 48 שעות ממועד קבלת ההזמנה, לא ניתן לבטלה.

 

במידה ומדובר במוצר/ים שנרכש/ו במחיר הנחה/מבצע, לא ניתן לקבל את ההחזר הכספי אלה רק שובר החלפה ורק במידה שהלקוח מודיע על כוונתו בדואר אלקטרוני info@belux.co.il תוך 3 ימים (שימו לב: לא ימי עסקים) מיום אספקתו/ם. 

אין החזרות והחלפות על המוצרים שבמבצע בקטגוריית sale